<$blogitembody$>
❒olddd

about Them entry

Hello There

RELATIONSHIP do not need promises,Terms and Conditions. It JUST NEED TWO wonderful people that ONE WHO CAN TRUST and other ONE WHO CAN UNDERSTAND ♥

Screamow


Credits
Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
asdfghjkl-.-
Friday 2 November 2012 | 19:14 | 0 comments

Haii . Update blog time ternet lmbb Hahaha sungguh mengasyikkan (Y) Time internet laju laa time tu tkde ideaa . Haihh *geleng kepala*


Huhh ! Okee . Now da bulan November kan . And tak lame lagi Birthday aku *goyang Bontot* Tapi , aku rasa birthday aku , aku takkan happy mcm birthday aku yg lepas lepas tu ... Yelaa , ape yg aku nak , semuanyaa aku tak dpadd ;'( Aku nak tu nak ini semuanya kene tunggu resultttttttttttttttttttttt D': Habes , kalau aku cakap aku nak org tu *tunjuk crush* dapat jugak ? ke nak kene tnggu resultt ? Humm confirm takkan dpadd punyee *mybe* D':



Ibu , Orang nakk Tuuuuuuuuuuuuuuuuuu nak jugakkkkkkkkkkkkkkkk :'( Kenapa msty kne tnggu result ? Ibu ckp ibu kne fair kan org diantare adek bradek org kan . Ibu tak nak , kakak-2 abg org salahkan ibu sbb mnje kan org kan ? Tp kenapaa ? D': Kenapa buuuuuuuuu ? D': Humm Takpe laa . kalau ibu da cakap mcm tu , nak buat mcm mnew kan ? Humm :')

Crush ? Ouh yaa . crush aku siapa ek ? HAHAHA bgog ~ :3 Haritu aku ade luahkan perasaan aku kat crush aku , then crush aku pun happy then dia terima aku sbgai awek diaa , Wahhh *kembang bontot segala gala nye kembang* K aku tipu je sebenarnye . Hahahaha sorry </3 Hmm aku luahkan pun dalam bahasa cina . Yes CINAAAAAAAAAAAA ! Aku tak berani nak luahkan dalam bhasa malaysia dan juga bhasa english . sbb aku tk nk dia tahu sebenarnnyeeeee *tutup muka dan nnges* D': Aku txt dia tak reply pun .. Hum k , mybe dia tkde topup kan . Smlm , aku ade cerita kat Alep . Aku cerita segala-galanyee . Sebab aku tak mmpu nak pendam kn perasaan ni sorg-2 . Bukan nye baru timbul perasaan ni . masalahnye da lama aku simpan kan perasaan ni . Then cerita punye cerita punye ceritaaa smpai laa Alep ckp dia geram dgn ayat  ayat aku ni , and nak je dia print screen Ayat ayat aku . hahaha *syeyaa syg , awak jgn salah anggap heh . Tu ayt kite cerita kat alep psl kite sayang kan Crush kita* :') Lepas tu alep ade ckp yg "DIA" nak pindaa sek for the next year . Bg aku *eleh , tak heran pun . kalau kau pinda jauh ue tkpe ahh gak . ni pinda tempat aku lahir dlu , kahkahkah . padahal dlm Hati *Huwaaa dia pindaa :'(* Hahaha mcm syial ahh ! Luaran mcm da hebat . pdahal dlm hti mcm asdfghjkl >< Daa Daa ! Mlm tu aku call dia . then aku ckp-2 ps ue dia gelakkkkkkkkk . weyhh time dia gelak tu aku tros ckp , " Kau apehal gelak ? gila ? sawan ? Bodoh punye pendek " K kne tipu lagiiiiiiiii -_- haha . tkde ahh , time dia gelak ue , aku mcm *Ya Allah , Tak pernah-2 dia gelak mcm ni , time kiteorg oncall . Humm :')* haa mcm tu laa . hahaaha :') Humm Then dia ckp dia nak tdo la ape la . K , mybe dia tak nak oncll lg , so aku matikan . </3 Seriously , Aku betol betol rindu kan dia .. sayang kan dia .. Hum bahagianya Hidup aku bila dia dpat tahu pasal ni and dia terima aku dgn seadanya . Tp tuh semua angan angan bg aku . Just cerita cerita kosong yg ade mkne tersirat :') Kalau ade jodoh , Insyaallah , KITA AKAN BERSAMA walaupun  diAkhirat sekali pun :')
Thanks Alep sbb da dga cerita aku . And da ugut aku suwo blnje kau topup SUPAYA kau boleh pgg rahsia aku . Thanks Aien syg , sbb daa keep secret kita bersama  And the last person , Thanks DAAH sbb tak 
pernah tahu dan tak pernah amik tahu yg aku sygg kan kau . Thanks sebb kau da lain dgn aku . thanks sbb dlu 
kau pernah jd partner Txt aku tga tga mlm and thanks fer everything laaaaaaaaaa D': I'm always miss you and all 
about you sayang , every time every minute every second . haha ! D': K laa . da penat nak menaip . tataa ;')